UMETNOST KREACIJE ODNOSOV

Albert in Leonida Mrgole

Vezal – zavod za izobraževanje, raziskovanje in svetovanje

USPEH NE PRIDE SAM OD SEBE

Za uspeh v podjetju je potrebno graditi temelje pri svojih zaposlenih ter na njihovih medsebojnih odnosih.

Uspešna podjetja se zavedajo, da so zadovoljni zaposleni veliko bolj uspešni, učinkoviti in da hitreje odkrijejo in uporabijo svoje kvalitete.

Seveda tega ne znamo od rojstva in tudi v šolah nas niso naučili.

ZA VAS IMAMO ODLIČNO NOVICO

Znanj, ki vam jih posredujemo mi, se lahko naučite kadarkoli. Vi in vaši zaposleni jih ne boste uporabljali samo na delovnem mestu. Koristila vam bodo tudi v vsakdanjem življenju z družino, prijatelji, starši…

TEME IZOBRAŽEVANJ ZA VAŠ KOLEKTIV:

Reševanje konfliktnih odnosov

Beseda konflikt pri večini ljudi prebudi slabe občutke in strah pred občutkom nemoči.

Kaj pa, če samo dopustimo misel, da z znanjem konflikt lahko pripeljemo v produktivno rešitev, ki je lahko dragoceni pomočnik v uspešni zgodbi?

Pri nas zagovarjamo učenje iz izkušenj, zato izobraževanje podpiramo s primeri iz prakse, konkretnim delom na primerih in sodelovanjem udeležencev.

Ne verjamemo v kolektiv brez konfliktov. Naš cilj je, da vas in vaše zaposlene naučimo, da konflikt postane izziv, ki lahko temeljito izboljša delo in odnose v vašem kolektivu.

Osnovno izobraževanje poteka 6 ur, v sproščenem okolju. Pridobili boste:

  • Znanja iz poslušanja.
  • Kako lahko razvijete razumevanje brez svoje predstave.
  • Veščine, kako uporabiti iz dveh različnih mnenj orodja, ki nam lahko pomagajo.
  • Poslušanje, razumevanje, empatija

Mi ne tekmujemo, mi si pomagamo

Velikokrat slišimo, da je zdrava tekmovalnost dobra za podjetje.

Naše izkušnje kažejo, da je meja med zdravo tekmovalnostjo in rivalstvom zelo tanka.

Velik izziv za podjetje je, vzpostaviti odnose, ki so spodbudni, povezovalni in empatični. Odnose, kjer zaposleni pomagajo drug drugemu in sodelujejo. Kjer team postane ‘oseba’, ki dosega cilje, ne posameznik.

Pri nas zagovarjamo učenje iz izkušenj, zato izobraževanje podpiramo s primeri iz prakse, konkretnim delom na primerih in sodelovanjem udeležencev.

Osnovno izobraževanje poteka 6 ur, v sproščenem okolju. Osvojili boste:

  • Vsak zaposleni bo pri sebi raziskal veščine povezovalnih navad.
  • Kako krepimo povezovalne navade.
  • Kako pravočasno prepoznamo kritiko, občutek neuspeha.
  • Preverim preden se nepovezovalno odzovem.
  • Jasno razdeljene vloge.

Komunikacija uspešnih

Uspešni ljudje imajo eno skupno izhodišče.

Ne sodijo drugih ampak se iz vseh možnih situacij učijo.

Zato, da se lahko naučite takšne komunikacije, vam bomo pomagali:

  • Spoznati svoja uničujoča in zmagovalna prepričanja.
  • Spoznati sebe in razumeti lastna vedenja.
  • Razumeti ‘nora’ dejanja ali odločitve drugih.
  • Spustiti strah pred konkurenco.
  • Spoznati lastne kvalitete in točke moči, ter jih razvijati.

Izziv:

Izziv je preko lastnih zgodb raziskovati svet okoli sebe.

Delavnica poteka 3 mesece, enkrat na mesec po 6 izobraževalnih ur ali 6 mesecev enkrat na mesec po 4 izobraževalne ure.

Če vam takšen način dela ne ustreza, se lahko glede časa in terminov prilagodimo.

Kako pomirimo težka čustva

Včasih je veljalo, da v poslovnem svetu ni čustev oziroma, jih ne sme biti.

Raziskave delovanja človekovih možganov so pokazale, da to ni res. Ignoriranje čustev nas vodi v neobvladljiv stres in končni rezultat je izgorelost.

Osvojili boste:

  • Od kje prihajajo težka čustva.
  • Težka čustva nam nekaj sporočajo. Razumevanje sebe.
  • Prepoznavanje čustev preden nas preplavijo.
  • Izraziti čustva na primeren način.
  • Zaznava in imenovanje čustev.
  • Kako ravnati s težkimi čustvi.
  • Kako uravnotežiti težka čustva.

Izziv je, dati čustvom zavedanje, vrednost in dovoljenje, da jih primerno izrazimo.

Delavnica poteka 3 mesece, enkrat na mesec po 6 izobraževalnih ur ali 6 mesecev enkrat na mesec po 4 izobraževalne ure ali po dogovoru.

Zadovoljni doma, lojalni in učinkoviti na delovnem mestu

Predavanje za zaposlene.

Podjetja jih največ koristite ob novem letu, v tednu družine, v tednu otroka ob obletnicah v podjetju.

Pogosti naročniki so družinam prijazna podjetja.

Vsi vemo, da so zaposleni, ki prihajajo s spodbudnega in povezanega okolja na delovnem mestu bolj pozitivni, pripadni in lažje premagujejo stres in ovire. To pomeni tudi manj izostankov zaradi bolezni in stresa.

Na predavanju predstavimo dinamiko družinskih odnosov, lahko v partnerstvu ali vzgoji. Dotaknemo se načinov reševanja zapletov v družini, razumevanja različnih potreb in povezovanja.

Podjetje lahko izbira med tematiko vzgoje mlajših otrok, najstnikov, vplivom partnerskega odnosa na vzgojo in vzdušje v družini ali kombinacijo vseh možnosti.

Trajanje: Dolžina predavanja je 90 minut.

Supervizije

Supervizija je kontinuirana pomoč posameznikom ali skupini (team vodstvenih delavcev) do 8 oseb.

Daje vam pogled na situacijo iz druge perspektive in s tem omogoča konstruktivne možnosti reševanja, razvija vaše osebnostne potenciale in omogoča učenje.

Supervizija je delo na konkretnem primeru. Pomaga pri povezovanju strokovnjakov, pri integraciji praktičnih izkušenj ter širjenju in poglabljanju znanja.

Supervizija ima podporno funkcijo pri tem, da najdemo različne možnosti, kako pogledamo na določeno situacijo, daje nam različne možnosti sprememb, nam je v veliko pomoč za premagovanje stresa in preprečuje izgorevanje.

Ta način dela, nam nudi izziv konstantnega dela na sebi.

Trajanje:

Individualna SV traja 60 minut, skupinska 180 minut. Na določena časovna obdobja, po dogovoru.

Reševanje konfliktnih odnosov

Mi ne tekmujemo, mi si pomagamo

Komunikacija uspešnih

Kako pomirimo težka čustva

Zadovoljni doma, lojalni in učinkoviti na delovnem mestu

Supervizije

dr. ALBERT IN LEONIDA MRGOLE že več kot 15 let uspešno vodita svoje podjetje.

Sta strokovnjaka na področju odnosov in avtorja večletne uspešnice.

Navdušujeta s posredovanjem visoko strokovnih tem na preprost in uporaben način.

Naši izobraževalni programi so na poti do uspeha pomagali velikemu številu podjetij.

Prednost programov je delo na resničnih primerih, kjer udeleženci aktivno sodelujejo.

Mnenja udeležencev naših izobraževanj:

“Zanimivo, življenjsko, s ključnimi stavki, o katerih bi marsikdo moral razmisliti…”

“Všeč so mi nenehna izobraževanja in pridobljena znanja, ki so koristna tako za poslovno kot osebno rast in uporabo! Hvala!”

“Fenomenalno in uporabno predavanje.”

Učenje je način življenja. Uspešni ljudje se učijo iz trenutkov.

Nikoli ne veš, kje te čaka tisti košček znanja, ki bo zapolnil praznino do uspeha.

Za naročilo ali več informacij nas lahko kontaktirate tukaj.

Za vas smo dosegljivi tudi na telefonski številki 041/265-332